کد خبر: ۹۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی: 
زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال اخذ مجوز ماده 23 برای ایجاد چاه بحران در  شهرستان طارم هستیم.

چاه بحران در شهرستان طارم ایجاد می شود 

مصطفی طاهری در گفتگو با آرانيوز  از ایجاد چاه بحران در شهرستان طارم خبر داد و گفت: برای عملیاتی شدن این مهم در شهرستان طارم تلاش لازم را داریم و به دنبال اخذ مجوز ماده ۲۳ هستیم.

وی با بیان اینکه باید به تامین آب شرب و آب کشاورزی در شهرستان طارم ویژه توجه شود، ابراز داشت: ایجاد چاه بحران به خود یاری خود اهالی هم بستگی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم ایجاد تقویت ایمنی جاده های شهرستان طارم تاکید کرد و گفت: باید راه ایمن برای تردد مردم در شهرستان طارم فراهم شود.

طاهری با بیان اینکه پیگیر ایجاد دو راه اصلی در شهرستان طارم هستیم، تاکید کرد: برای راههی روستایی و آسفالت داخل روستا منابع خوبی امسال تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه بخش راه و تامین زیرساخت های مورد نیاز این بخش از مهمترین رویکردهایی است که بر اساس آن فرایند چرخه حمل و نقل جاده ای شکل می گیرد، تصریح کرد: برای ایمن سازی جاده ها باید مدیریت و برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد و در مجلس هم پیگیر این مهم هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار